19 January 2011

SOmBoNg??

ok2x..tajuk tu memang kasar ckit bunyinya..
hehe..tapi takde kena mengena dgn korang okeyh..
tu sumer pasal aku...
bukan sebab apa..adalah kwn2x lama aku ni die kata..
aku ni makin sombong sebab lame dah tak tego..
DIE kate semenjak aku pindah skolah dulu..heyy..
susah kan jaga hati orang..
bukan camtu babe..
dah nama pun skolah asrama camna nak kontek slalu??
ada masa baru dapat bukak handphone..facebook, blogging..
skarang bila dah lepas form 5 takde pulak 'orang tu' nak kontek aku..
sorilah kalau orang tu beranggapan aku mcm tu..
yang penting kalo ade masa aku akan kontek korang..
haish...
jgn salah fhm lak keyh..
kalau betol aku sombong TOLONG INGATKAN AKU...
sekian chiaoo!!:)

No comments: