25 February 2011

~naK pegi aMik ResulT ke Tak??~

salam and ello piypels!
entri kali ni nak cerita pasal Result SPM nanti..
kepala aku dah bengong ckit ni sebab aku tak tau sama ada aku ambik ke tak result nanti dgn tgn aku sendiri..
OR melalui pos jer..
hurmm..memang nak pegi..tapi dlm hati aku..aku takut btol kalau result aku terlalu terok..
malu pulak nak berdepan dgn semua orang..
untuk me'motivate'kan diri aku..aku dah buat yang sehabes baek tyme SPM 2010 dulu, so, tak lama lagi aku akan tahu hasilnya..aku tau walaupon aku tau harapan tu tipis sekali tapi aku tak nak lemahkan semangat aku..tak semesti nya kalau aku gagal spm hidup aku dah berakhir kan? cuma aku kena usaha lbih byk lagi utk bangkit..yang pasti lepas ni, aku akan buat yang terlebih baek kalau aku kat 'U' nanti..amiiinn...
Doakan lah aku dpt result yang baek okeyh?
*tangan tgh menggigil sebab my frens kata maybe next week kuar result*

No comments: