01 March 2011

# aku gila korea?? #

assalamualaikum..
hello sweetys.... :)
ape kabar? sehat2 je lah kan? AMIIN...
aku baru jer tersangkut dgn satu cerita korea yang rasanya dah lama sebenarnye..tapi aku baru ada feel nak tengok..
aku tengok crita tue kat NTV 7 _I FEEL GOOD* sebut dgn irama nye keyh..
crita ni awal2 tak jiwang tau..
lawak giler-giler..
aku pon tersenyum sendiri kadang-kadang bila tengok..


ha..yang belah kanan tu hero dan heroin die..tapi aku lagi suka stail hero yang kanan tu la..
sebab die smart, profesional, caring, ambil berat dgn heroin cerita ni..
ermmm..lepas ni tak tau cerita korea mana lagi nak tengok..sebab kalau nak beli CD jangan harap la..semata-mata nak tengok korea beli CD mahal2x..baek guna duit tu pergi belanja makan lagi bagos..hehe( makan je dalam kepala)..
OST dia yang paling aku minat is :
  1. Full House (Instrumental)
  2. WHY - 운명 (Oon myung; Fate)
  3. Forever (Instrumental)
  4. Byul - I Think I Love You
hehehe..tula dia crita korea yang aku tengah tengok sekarang..
aku harap aku tak lah gila-gila korea sangat sebab takut boleh obses..
hehe..ok lah..babai!

No comments: