28 April 2011

...Matriculation Offer...

Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
NamaNURFATIHA BINTI NOOR AZMAN
No Kad Pengenalan930903******
No MatrikMS**********
Program PengajianPROGRAM SATU TAHUN
KursusM001-SAINS
Nama KolejKOLEJ MATRIKULASI LABUAN-KML
Tarikh Mendaftar23 MEI 2011


Alhamdulillah...Aku dapat tawaran sambung belajar di Kolej Matrikulasi Labuan..
Tak kisah lah kat maner2 pon..asalkan aku dapat sambung belajar...Kalau korang nak tau kenapa aku dapat di Labuan sebab time aku isi permohonan Matriks thn lepas, aku letak alamat Sarawak..ye la time tu aku tinggal kat Sarawak...tapi bila pike balik bagus jugak dpt kat Labuan tu..kumpul pengalaman lagi..lagipon aku dapat program satu tahun je..bukannyer lama sgt pon...harap dpt lah yang terbaek ok?..hehe..bye2..


No comments: