19 May 2011

...Selamat Hari Guru...


Salam...lama dah aku tak update blog...ermm...sebenarnye ni entri utk 16 Mei 2011 aritu..korang mesti tau kan sambutan ape hari tu...ye...SAMBUTAN HARI GURU...haha...

SELAMAT HARI GURU ye untuk sumer cikgu sama ada rasmi mahupun cikgu tak rasmi..hehe..lepas ni tak de dah aku sambut HARI GURU...ye lah...kan pasni masok U...mestilah dah tuka pulak kan? HARI PENSYARAH!! haha...pelik sunggoh bunyiyer...Aku ingat lagi sambutan hari guru paling last skali aku sambut kat SM SAINS MIRI...punyelah sibuk kitorang 2,3 bulan sebelum hari guru...mcm2 dalam kepale nak pk..nak buat sketsa la, koir la, bwk lilin la...last2 kitorang buat sketsa...last minute punyer keje memang x perfect, tapi suasana tu memang menggamit jiwa..muahaha....aku? aku jadik penarik tabir je time tu...kira PROPS GIRL la...hehe..mane tak nyer, lak berlatih aku sibuk ngan koop...so, terpaksa la buat keje belakang tabir..time skolah rendah dulu...bila time hari guru je mesti nak bagi hadiah...tiap2 thn aku bagi ckgu aku frame gamba..haha*kantoi...tu je benda yg sesuai utk laki dan ompuan...haha..takpe2..t sumer kenangan time muda2 dulu...sampai sekarang aku masih lagi ingat beberapa org cikgu ni walaupun dah lama x jumpa...ermm...ckgu LEE PIN LIN, PN AZIAH BT ZAKI, CKGU NORAHA, CKGU HASNORIZAINI, MISS TAN SOON ENG, Ustzh KHUZAIMAH, MISS TAN LEE FAH, dan ramai lagi la...tapi ckgu2 yg aku sebut atas ni memang byk memberikan pengajaran kepada aku...tak kesah pahit manis aku tetap hargainye..hehe...oke la...
Last but not least...Happy belated Teachers Day to all my teachers in :

  • Sung Siew Kindergarten,Sandakan,Sabah
  • SRK Sung Siew, Sandakan, Sabah
  • SK Pandan Indah
  • Sekolah Agama Al-Huda ( aku slalu lupe yg aku penah skolah agama) *hehe
  • Sekolah Agama presint 11 * aku amik UPSRA tapi x amik result..hehe
  • SK Putrajaya 1, Presint 8, Putrajaya
  • SMK Riam, Miri, Sarawak
  • SM SAINS MIRI, Sarawak
tak lupe gak dgn tutor2 aku trutamenyer Ezzah..*rupe die ngaja aku dah mcm ckgu, so die tergolong! haha...
Salam~

No comments: