18 June 2011

Malam puisi riong?

elloW milo! ahah....Salam is better rite? good morning sunshine! adoe2...aku ponat giler doe! bayangkan ek *cpt bygkan! :P dari pagi ade kuliah algebra hingga tgh hari....pastu x tesempat nak rehat ade pulak pelancaran kelab 1Malaysia...balek dlm pukol 6ptg camtu ade lagi aktiviti malam tu dlm pukol 7.15 ptg...memang rushing la wa cakap sama lu....dari library tu nak balek bilik jauhnyer mcm 3 batang rokok....dgn rushing2 nyer lagi..tapi ALHAMDULILLAH....tgh kitorang bejalan tu ade pulak cun2 bus lalu tepi aku...sipi2 lagi nak kena aku..haaha*bohong la camtu kan? so, kitorang pon naik la bus tu dgn separa gumbira....time tuh, perot da berpuisi riong dulu dah...memang lapo giler....dlm hati aku ckp, 'ni konpem aku tak mkn mlm ni'...so, kenyataan nyer YE! memang x makan...menunggu malam puisi riong tu nak abesh memang perit la....actually,, I'm very interested with the singer came last night..tapi mood x mendorong aku utk gembira malam semalam...bengang je dlm kepala aku ni.... lapo+nantok+ponat= entah.. so, walaupun malam tu suhaimi meor hassan ade wat persembahan...tapi x de effect utk aku..ahaha...so, malam nyer awal la aku r=tido...bangun pon 'awal'...:P

haha...wokeyh la fwen...kite da bis ni...pasni sebok nak buat keje SISPA pulak...oke2...bye2..salam~

No comments: