10 June 2011

MHS a.k.a Minggu Haluan Siswa



Salam~~ pe kaba you alls...waa.....korang pasan tak dah lame aku 'menghilang'???haha...takde la hilang mane pon....Well, as a University student I must attend the Orientation Session to expose us with campus environment...too many 'taklimat', activities and more....But, the most tired session is when the 'taklimat' is.....* switch to BM lak... Korang tau tak, betapa kebasnyer bontot aku * dan aku rase bukan aku sorang je kot....sampai nak dudok pon perit....ngantok satu hal lumrah la time dgr ape2 kaitan dgn ceramah ni....tapi,yang miracle nyer....aku x tetido pon kat mane2 sesi taklimat time orientasi ni....perghh....tak sangke gak aku maseh lagi x tetido time taklimat...kalu x malu je aku doe! haha...So, first2 skali aku dtg la dgn berbaju kurung bertudong peach...
haa...ni la die suasana hari Pendaftaran nyer....

Pastu, dah siap sumer dokumentasi punyer keje, aku rush lak nak pi bilik....Aku dpt bilik kat Kolej kediaman Tun Fatimah....Sebilik 4 org...dan kmudahannyer sumer lengkap...tilam sebijik, katil sebijik, kerusi blaja sebijik, meja blaja sebijik, lampu sebijik, kipas sebijik ngan loker sebijik....senang citer sumer sorang sebijik...haha...* main bijik pulak yea...haha....naseb la dpt aras 1....kalau dpt aras paling bawah pon x ley jugak en...mane la tau ade haiwan menjalar ke, banjir ke...tak ke sushah....kalo aras 1 tu oke la kan...so, ni la rakan se
bilik aku...sumer tomey2...


Memang best la orientasi kat UTHM ni...akak akak dgn abang abang fasi pon sumer sporting....trutame abg zack OR kak ETon (time malam) ngan abg mus....sangat best...diorang siap ajar kitorang banyak jenis tepuk tau... tepok jalan dobi, tepok MHS, tepok mc donald, tapi antara sumer tepok aku paleng suke tepok Cika ROka....perghhh...ilang tensi wat tepoQ ni tau....time malam penutop tu YDP MPP UTHM sporting giler ajak kitorang menari CIKA ROKA tau....best!! time abg zack buat tepuk CIKA ROKA tu lagi best...menjadik tu....conclusionanyer,,, memang best gile la walaupon kitorang penat..., tapi kitorang salute la sama kami punya fasi2 yg kelam-kabot, penat dan sanggup korbankan cuti diorang tu hanya utk MHS...TERBAEEEKKKK laa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha...byk lagi nak share ni...tapi esok la ek...da penat la ri ni...
SALAM~~

1 comment:

Hamba Allah said...

Uitm the bessttt haha jgn jeles