07 June 2011

Pameran Tentera kat Putrajaya



Salam...elow2...lame x 'mesra2' dgn my beloved blogiie...haha...Alhamdulillah sehat....
Korang ade x dengar2 pasal Himpunan Sejuta Belia yang diorang buat kat Putrajaya ari tu???haha...sowie la post pasal benda ni lambat siket
...byk keje nak dibuat... Haa...korang tau je lah kan...umah aku
kat presint 8 memang dekat giler la nak pi himpunan tu...so, sebagai seorang belia * chewaahh, belia dah aku...So, respect me as a teenager okay! :P haha...tapi tempat tumpuan utama kitorang
satu family ialah kat pameran tentera, polis and bomba...Pihak diorang siap pamer segala kereta diorang...keter kebal, 'lori' bomba* lori ke nama benda tu? hehe
dan mcm2 lagi la.. haa...ni antara certain kereta2 yang diorang bawa
k utk dipamerkan...korang tau aku teruje giler tengok pameran ni...yela..bukan senang kiter nak
tengok alatan ketenteraan ni tau...baru sekarang aku tau mcm2 tentang tentera Malaysia...ni haa tgk gambar...


Helicopter with the pilot... :)


'lori' bomba tentera


barisan kereta kebal Malaysia!!!


Pastu, memang banyak la info yang kitorang dapat time kat pameran tu...kitorang ade gak beli 2-4 helai baju yg ade lambang tentera yang nadai jual di pasa2
..haha...memang tanteq la bebaju tu...Lagi satu, kat pameran ni aku banyak dapat pakwe tau..keliling pinggang babe...kalau x muat pinggang kita pi perot yer... :P... ni gamba aku dgn si die..... :D


pergghh...macho doe!!


tu bukan patong tau! ReaL!!!



Yang baju putih ni aku 'minat' sangat tau! Ni yang utama la...:P

haaa....ce teka saper ni....
ermm...kalo aku masok UPNm ari tu...ade la aku pakai uniform camni...
Hehe...takpe la...dah tak de rezeki takpe...skrg da kat UTHM...At least merasa gak aku pakai topi tu... :)

Sebenarnyer, banyak lagi gambo nak show...tapi malas ah nak upload...dgn loading die lagi yg sgt "laju" tu....hehe....wokeyh...that's all from me...tengkiu..... :)

No comments: